lördag 9 maj 2009




Eller återfall och återfall ^^
Återfall för blogg-lust ;)

ajaa..
Jag har varit otroligt dålig på att blogga den senaste tiden ;o Är mycket som hänt och mycket som varit jobbigt , så inte haft en tanke på denna blogg.
Men nu har jag iallafall tänk börja blogga på riktigt igen.

Skolan är nog det jobbigaste nu för tiden.
Det är bara plugg , plugg , plugg & plugg , heeela tiden..
Man blir galen helt enkelt.
Men denna skol-vecka hade jag 4 nationella prov.
Och dem gick tydligen bra :o
För igår fick jag reda på att nu är jag godkänd i engelska :D
Jag började såklart gråta när jag fick de beskedet, för jag blev så glad.
Jag har juh kämpat med engelskan i 4 år nu.
Men nu är den äntligen klar. :D
Känns så skööönt ! En obeskrivlig känsla måste jag säga...
Nu äre bara svenskan kvar ... men det verkade på min lärare som om de kommer gå prima :D
Jaja.. nog pratat om skolan..


Allt är även perfekt här hemma nu :)
Så just nu mår jag riktigt bra måste jag säga.

Har även piercat naveln för er som inte visste de..
Gjorde det i tisdags ( den 5 Maj ) <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar